Els serveis de l’Oficina de Gent Gran i Famílies de Sarrià de Ter es mantenen actius malgrat no ser presencials

L’equip de Jubilus, setmanalment està atent a totes les persones usuàries que segueixen algun tipus d’activitat o reben algun servei. La finalitat segons fonts municipals, apunten que l’objectiu és la detecció i seguiment de situacions de risc psico-social.

El consistori sarrianenc juntament amb Jubilus, han fet públic un quadre resum del seguiment de les diverses activitats i serveis de l’Oficina Municipal de de Gent Gran durant el període de la crisi de la Covid-19. Hi consten de les activitats dels tallers de manteniment de memòria, gimnàstica, l’espai respir i dels servei smart avis i d'atenció psicològica, del % total d'usuaris que rebent seguiment telefònic arriba al 98%. la taula desglossa diversos percentatges com poden ser els usuaris que segueixen les activitats, els que reben assessorament via telefònica, via correu electrònic, usuaris amb accés del material divers via whatsapp i també els que segueixen setmanalment el curs a través de la ràdio municipal.

Dins del quadre resum, s’hi exposa també el nùmero de persones que han rebut seguiment telefònic per detecció i control de factors de vulnerabilitat o per risc psico-social degut al confinament, són un total de 282 persones, a banda els majors de setanta anys que reben atenció telefònica, és del 9%.