L’Ajuntament de Sarrià de Ter nota un cert cansament per la situació de pandèmia entre la seva població, en especial dins el col·lectiu de gent gran

La pandèmia de la Covid-19 ha provocat una digitalització de la majoria de serveis, activitats i actes duts a terme per l’Ajuntament de Sarrià de Ter. Un dels col·lectius que més dificultats ha trobat per adaptar-se a les accions telemàtiques és la gent gran, degut a la bretxa digital existent. Així i tot, gran part de la comunitat de la tercera edat de Sarrià de Ter ha continuat assistint a les activitats programades per l’Àrea de Gent Gran i Jubilus.

Aquesta situació, però, s’està allargant més del que es preveia en un principi i des de l’Ajuntament noten el cansament del col·lectiu de Gent Gran. La regidora de Salut, Gent Gran, Personal, Serveis Socials i Administració de l’Ajuntament de Sarrià de Ter, Desi Arasa, reconeix que la gent major, tot i entendre la situació, té ganes de recuperar la rutina i el contacte social.

A nivell econòmic, Sarrià de Ter no ha patit de manera greu la crisi de la Covid-19, però algunes famílies del municipi han passat per moments complicats. Desi Arasa agraeix la feina de l’Àrea de Serveis Socials i explica al programa Àmbit Municipal, de Ràdio Sarrià, que han trobat diversos casos de patiment mental a les famílies.

Així i tot, reconeixen que el comportament dels habitants és molt bo i els encoratgen a seguir per aquesta línia. Des de l’Ajuntament també destaquen l’agraïment de les famílies per haver decretat el servei Respir com a servei essencial.

 

Imatge: Ajuntament de Sarrià de Ter