L’Institut de Sarrià de Ter ha publicat el Concert d’Hivern d’aquest any, en format de vídeo al seu canal de Youtube. Es va decidir gravar i emetre’l de manera virtual davant la situació de pandèmia, ja que no podia hi assistir tota la gent que voldria i es volien evitar aglomeracions de persones.
L’obra d’aquest any es centra en la novel·la Fahrenheit 451, de Ray Bradbury, i els alumnes dels cinc grups de 1r d’ESO són els encarregats de representar de manera teatral i musical l’adaptació de la peça de l’escriptor estatunidenc. El concert pretén donar importància a la literatura i la cultura en general.
Judith Cuadras ha estat la professora encarregada de la part teatral, mentre que Nuri Hernández i Núria Valentí han dirigit i gestionat l’àmbit musical. Els alumnes també han afegit algunes coreografies al voltant de cançons interpretades per ells mateixos.
El Concert d’Hivern es va enregistrar abans de les vacances de Nadal a través de la producció a nivell audiovisual de Ràdio Sarrià, i aquest passat dimecres s’ha publicat el resultat.