L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sarrià reprendrà dilluns l'atenció presencial sense cita prèvia

Els veïns i veïnes que facin els seus tràmits ho hauran de fer sempre mantenint les mesures preventives i els protocols de seguretat.

Per tant, serà obligatori l'ús de la mascareta i mantenir la distància de seguretat. També caldrà identificar-se a l'entrada per fer el registre personal amb la presentació del DNI i fer el control de temperatura corresponent. A causa de les dimensions, a l'oficina només hi podrà haver una persona i a la sala d'espera, dues com a màxim. Si els dos espais estan plens, les persones que arribin hauran d'esperar al carrer. Per aquest motiu des del consistori es recomana a la ciutadania que sempre que sigui possible es facin les gestions de manera telemàtica. Pel que fa als tràmits dels serveis tècnics es mantenen amb cita prèvia. En el cas, però, que aquesta no s'hagi fet, les persones que vagin a l'Oficina d'Atenció Ciutadana podran fer la gestió sempre que el tècnic corresponent es trobi a l'edifici i estigui lliure per atendre-la. Durant la crisi sanitària el consistori ha continuat prestat els serveis municipals, inclosa l'atenció a l'oficina d'atenció al públic amb cita prèvia, sempre adaptant-se a les normatives establertes.